Close
Faqja 6 prej 13 FillimFillim ... 45678 ... FunditFundit
Duke shfaqur rezultatin 101 deri 120 prej 248
  1. #101
    i/e regjistruar Maska e XH.GASHI
    Anėtarėsuar
    07-03-2007
    Vendndodhja
    Prishtine
    Postime
    1,123
    Ne vitin 1983 ne nje nate vone deri para mengjezit ne fshatin Gllamnik si gjithhere okupatori serb me sakt armata e ish jugosllavis rrethekoj fshatin banoret ishin te hutuar nuk dihej se cka kerkonin izoluan banoret nga vendi caktuar armata e implikuar ne pune vjedhje falsifikimi dhe keshtu vodhi varrezat e Ilirve asnjehere nuk dolen me nje kumtim per plaqken per vlerat qe kishte per artefaktet historike qe moren aty , para pak kohesh po kete arkivol sollen arkeologet tane ne muze por kuptohet te zbrazt.
    Kush e di se cili muze apo ndonje shkine plake zbukuron sirtaret e vitrinave private me keto objekte.Sa i perket kalendarit ilir ne kete drejtim me se miri gjer me tani ka shkruar A.Stipqeviq ai ka mare shembull banoret e Bjeshkes e Rugoves duke argumentuar ne nje menyre shume bindse.
    Naten e mire .
    Per E Rexhen e njof dhe kam miqsi me te ska para dy javesh isha ne zyren e tij dhe kemi biseduar per lokalitetet qe asht duke u gjurmuar ,jo jo mos u ngut se nuk eshte ashtu si ju e cekni,mendimi imi ,ai ka deshire qe gjdo gje qe behet te behet ne menyre te rregullt ne menyre institucionale dhe jo paushalle.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga XH.GASHI : 08-11-2009 mė 19:07

  2. #102
    i/e regjistruar Maska e Bart_Forever
    Anėtarėsuar
    24-08-2009
    Postime
    59
    Hoteli

    Po mundohna mju tut me gripa ne mujsha me nxerr diqa e plakun ishalla e kemi me ymer te gjat

  3. #103
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Citim Postuar mė parė nga XH.GASHI Lexo Postimin
    Ne vitin 1983 ne nje nate vone deri para mengjezit ne fshatin Gllamnik si gjithhere okupatori serb me sakt armata e ish jugosllavis rrethekoj fshatin banoret ishin te hutuar nuk dihej se cka kerkonin izoluan banoret nga vendi caktuar armata e implikuar ne pune vjedhje falsifikimi dhe keshtu vodhi varrezat e Ilirve asnjehere nuk dolen me nje kumtim per plaqken per vlerat qe kishte per artefaktet historike qe moren aty , para pak kohesh po kete arkivol sollen arkeologet tane ne muze por kuptohet te zbrazt.
    Kush e di se cili muze apo ndonje shkine plake zbukuron sirtaret e vitrinave private me keto objekte.Sa i perket kalendarit ilir ne kete drejtim me se miri gjer me tani ka shkruar A.Stipqeviq ai ka mare shembull banoret e Bjeshkes e Rugoves duke argumentuar ne nje menyre shume bindse.
    Naten e mire .
    Kame pasur takim me te veres,dhe nuke ke i disponuem,me te gjithmone ngrindna,aji me thote qe ashte numer nji,une i theme qe une jame numer nji,ai me thote se i udheheqe krejte keto per qashtje ilire,mirepo une i them se une nuke udheheqi,me pyet pse ,i thame PAJ kure qohna prej gjumit nuke i laje syte,ai vetem qeshe,dhe ashte shume i thjeshte dhe ka nji linje te vete, mirepo une kame linjen time dhe ne ZARA ken exponate afer 3600 une i lexojshadhe sqarojsha shume mire,poredisa tjere mbeten edhe 3 ore une ato tri ore i kalova ne arbanas dheshikojsha kaheshqipetaret ,pleqet luejshin me tope,disa me njoften disa jo dhe u grindeshin jo djali ketij jo djali i atije,pasi u largova nuke kupetun i kujna jame,mirepo MAESTRON [Shime Deshpalli] e permenden ,pore nuke ishin te sigurte.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga hoteli : 08-11-2009 mė 19:15

  4. #104
    i/e regjistruar Maska e XH.GASHI
    Anėtarėsuar
    07-03-2007
    Vendndodhja
    Prishtine
    Postime
    1,123
    Bart for.. vlla une jame i perbetuar se nuk m'shefi asgje kur eshte ne pyetje kombi gjuha sepse nuk jam i mvarur nga askush kur te shof ate material do te tregoj .
    Ne nje forum tjeter vetem nga nje fjale e vetme kemi diskutuar per etimologjin e fjales bastard ,kemi nje zingjir fjalesh qe jane te kuptimshme dhe ne vete kane kodin e perbashket edhe pse fjala thuhet se eshte fjale latine ato edhe sot fliten vetem ne gjuhen shqipe kuptohet jo me nje identitet kompet te njejt nga lashtesia .
    Se mbeta pa gjume .
    NATEN E MIRE.

  5. #105
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Ne nji mbishkrim,qe kame,hasur,ashte i vjeter,dhe kure bahet fjale,per Dodonen,ne troje tona,thuhet se mbane shume ftofte,dhe caktohet cikli,i kalendarit tone,mirepo nuke ashte e sigurte,se kure do te ndodhi,qe te jet DIMNI i FTOFTE,mirepo,parashihet qe SIVJET DIMNI te jet SHUM i ASHPER ne SHQIPERI dhe KOSOVE,bora do te JET shume e MADHE,kurse,klima ne Mediteran Gjegjesisht ne Egjipte,do te jet VAPA e MADHE,ketu,ishte edhe nji shenje,qe tregone,se ne muejin,e 3 te vitit te ri e qe ashte pase muejit dhjetore,ndryshimi i yllit te madhe do te jete ne te NJEJTEN vi,me Yllin e Flakes, SIDOQOFTE KY DIMER DO TE JET ME SHUME SHUME BORE.

  6. #106
    i/e regjistruar Maska e Bart_Forever
    Anėtarėsuar
    24-08-2009
    Postime
    59
    O Hoteli

    nxerri ma kto mbishkrime e kalendara se me le pa shku ne Kosov ket dimer,,,,njani ish dek tu mbajt sekret nuk di a ke ni naj sen ti ?

  7. #107
    i/e regjistruar Maska e Bart_Forever
    Anėtarėsuar
    24-08-2009
    Postime
    59
    XH.Gashi

    po me kto gjuhjali: e mbishkrime e te racave te ndryshme ne Evrop egzistojn ne shum vene,jo veten tek ne gjdo gjuh lidhet me tjetren po diku si fillim i kan rrajt,,,mbasi qe edhe qe per nga kafka ku te shkojsh ne Evrop e gjen ndonje qe thu ja ky esht Shqiptar por ta pyesesh del zvicrran gjerman italian francez spanjoll ose naj rac tejeter ,,,,ktu kam besim se ka perzirje race ne evrop qe shum vite ,,,,edhe ne Kosov ke rac te bardh e lesh kuqa etj, ta merr mendja je ne holand a gjermani,apo turqi? e mos te flasim per raca tjera din naj sen me ma shpjegu XH;GASHI? nga vjen gjith ky turbullim qe e shof un ?

  8. #108
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Citim Postuar mė parė nga Bart_Forever Lexo Postimin
    XH.Gashi

    po me kto gjuhjali: e mbishkrime e te racave te ndryshme ne Evrop egzistojn ne shum vene,jo veten tek ne gjdo gjuh lidhet me tjetren po diku si fillim i kan rrajt,,,mbasi qe edhe qe per nga kafka ku te shkojsh ne Evrop e gjen ndonje qe thu ja ky esht Shqiptar por ta pyesesh del zvicrran gjerman italian francez spanjoll ose naj rac tejeter ,,,,ktu kam besim se ka perzirje race ne evrop qe shum vite ,,,,edhe ne Kosov ke rac te bardh e lesh kuqa etj, ta merr mendja je ne holand a gjermani,apo turqi? e mos te flasim per raca tjera din naj sen me ma shpjegu XH;GASHI? nga vjen gjith ky turbullim qe e shof un ?
    P te TREGOJE pse jane te Perziem shume,neqofse e dine historin,GALLET KELTET ILIRET jane nji Popull,e Dyta krejte Iliret SGERBYEN ne USHTRIN ROMAKE ,prej OKTAVIAN AUGUSTIT,TRUPAT ISHIN KOMPLET ILIRE,mirepo edhe pasi mbreti Genti,u zu robe,ai i dha ushtrin romakeve,dihet se kush e pate MEDITERANIN dhe EUROPEN ne DORe krejte USHTARE ILIRE TE BUKUR,dhe jane Knaqur tue Sherbye,pore edhe femna ,kane pase,atu ku kane shkele,kane lanun nga nji PASEARDHES ILIR,dhe tashe i shef kahmase ,ne germime,ne NGJAJNE NJANI tjeter krejt,eh iliria ka qen e madheeeeeeee.

  9. #109
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Citim Postuar mė parė nga Bart_Forever Lexo Postimin
    O Hoteli

    nxerri ma kto mbishkrime e kalendara se me le pa shku ne Kosov ket dimer,,,,njani ish dek tu mbajt sekret nuk di a ke ni naj sen ti ?
    Po,more e di ka qenun i KRALEVES,kame ndi per kete.

  10. #110
    i/e regjistruar Maska e XH.GASHI
    Anėtarėsuar
    07-03-2007
    Vendndodhja
    Prishtine
    Postime
    1,123
    Bart forever
    Edhe pse hoteli u mundue te shpjegoj shkurtazi per bartesit e gjenit per ngjajshmerine per pasardhsit une nese hy ne kete teme se pari duhet identifikue me emer te sakt bartesit e ketyre elementeve mbisunduese gjegjsisht pasuese dhe domosdoshmerisht emra te shpikur teori te shpikura trilluara popuj qe skane ekzistue e sote mburren per bartes te elementit gjenetik kulturore te indoeuropianizimit .
    Te themi se aborigjenet apo populli i australis jane pasues te nje civilizimi qe ishte shume me i ngritur se sot dhe por ja kjo eshte rrota historike qe te shkel dhe te zhduk per deshiren e vete .
    Pika 1
    Pellasget ishin bartesit kryesor te kultit dhe dhe njohurive te njeriut te civilizuar .

  11. #111
    i/e regjistruar Maska e XH.GASHI
    Anėtarėsuar
    07-03-2007
    Vendndodhja
    Prishtine
    Postime
    1,123
    Peter Volksmuth
    Die Pelasger als semiten

    Pellasget si Semite
    Parathanje
    Vorwori.

    Die Vorlesungen über die Geschichte der altgrichische Philosophie, welche ich seit Jahren regelmäßig zu halten pflege, haben mir vielfach Gelegenheit gegeben, den bedeutsamen Einfluß des Pythagoreismus auf den Entwicklungsgang des alt Griechischen Geistes bestimmter kennen zu lernen: und der Plan, Person und Lehre des Philosophen Pythagoras zum Gegenstande einer ausführlichern Monographie zu machen, war schon theilweise zur Ausführung gekommen, als ich mich erst überzeugte, Zweck und Mittel meiner Arbeit gegeneinander umkehren zu müssen. Um nämlich der Abstammung des Pythagoras von den Tyrrhenischen Pelasgern auf die Spur zukommen, sah ich mich bald in historische Untersuchungen von weiter greisendem Umfange verwickelt, als ich sie selbst zu einer erschöpfenden Biographie des Pythagoras beabsichtigt hatte, und die seit Niebuhr und O. Müller herrschenden Meinungen und Hypothesen über das räthselhafte Geschlecht der Pelasger, die ich nun der Reihe nach einer sorgfältigen Prüfung unterziehen mußte', führten mich zuletzt von meinem ursprünglichen Vorhaben gänzlich ab, und die anfangs kaum beachtete Nebenfrage war mir unter der Hand unvermerkt zur Hauptfrage geworden. Und nun begriff ich auch erst, daß das System des Pythagoreismus in der Griechischen Philosophie nur als die letzte Verschmelzung des Pelasgerthums mit dem Geiste des Hellenismus erklärt werden könne.
    Das ist die Entstehungsgeschichte meiner vieljährigen Untersuchungen über die Nationalität, die Religion und die Sprache der alten Pelasger. Und wenn ich sie hier nun mit der Versicherung der Oeffentlichkeit übergebe, daß das ganze Werk erst fünfmal umgearbeitet werden mußte, ehe es in seiner gegenwärtigen Gestalt, welche mir die zweckmäßigere zu sein schien, aufzutreten geeignet war, so möge das zum Beweise dienen, daß ich dem Gegenstande meiner Stndien, der mir unsäglich lieb geworden, eine unermüdliche Sorgfalt zugewendet, nachdem ich die Pelasger als Semiten und ihre Mysterienlehren als die prophetischen Hinweisungen des Heidenthums auf die künftige Religion des Christenthums erkannt hatte. Und hierdurch erhielt die Pelasgerfrage nun auch eine zeitgemäße Bedeutung, namentlich in Beziehung auf die Tendenz der modernen Christologie: und wenn meine Untersuchungen über die Religionsgeschichte des vorchristlichen Alterthums überhaupt nicht unfruchtbar geblieben, so möchte ich mir doch am liebsten das Verdienst aneignen, durch eine sorgfältige Unterscheidung der Pelasgischen Mysterien von den Mythologien des öffentlichen Volksglaubens die klägliche Verirrung einer mythischen Behandlung des Lebens Iesn, die das religiöse Wesen des Heidenthums mit dem des Lhristenthums zugleich verkennt, in's rechte Licht gestellt zu haben.

    Ueber das Verhältniß der Mythologie zum Christenthum herrschen jetzt zwei sehr verschiedene Ansichten. Die Theologen, vor allem auf die Reinerhaltung der orthodoxen Glaubeuslehre bedacht, .sind der Meinung, die gesunde Wahrheit der göttlichen Offenbarung beweise sich durch sich selbst und bedürfe auch zu ihrem tiefern Verständnisse keiner nähern Bekanntschaft mit den krankhaften Zuständen des religiösen Heidenthums; sie haben sich daher auf die h. Geschichte des Indeuthums zurückgezogen, um mit dem auserwählten Volke am Faden der messianischen Weissagungen gerades Weges in die Sabbathsruhe des Christenthums einzugehen. Die Absicht, die zu dieser engherzigen Geschichtsanschaunng räth, mag die beste sein; aber die Weisheit, die aus ihr spricht, gleicht vollkommen der jenes Arztes, der mit den Krankheiten nichts zu schassen haben mochte, weil es ihm nur um die Erhaltung der Gesundheit zu thun sei. Das Blatt hat nun aber auch seine Kehrseite. Denn die Philologen und die profanen Alterthumsforscher überhaupt, denen vorzugsweise die Ehre des eigenen Wissens am Herzen liegt, glauben hinwiederum die religiösen Vorstellungen des jüdischen Volkes ganz ignoriren und die Mythologie rein aus sich selbst erklären zu müssen; sie treiben daher ihr Wesen eben so ausschließlich auf der heidnischen Seite der Religionsgeschichte, entdecken in den Tiefen des mythologischen Prozesses die Geburtsstätte des Christenthums vor dem Christenthum, und werden durch den Umgang mit den schönen Göttern in Menschengestalt der religiösen Weltanschaunng mehr und mehr entfremdet. Das ist das Ungenügen unserer fragmentarischen Alterthumsforschung in religiösen Dingen, deren Vertreter, statt sich gegenseitig unter die Arme zu greisen, einander gar nichts angehen und daher in ihrer eisersüchtigen Haltung nichts Angelegentlicheres zu thun haben, als sich abwechselnd in die Acht zu erklären. Aber die fatalen Folgen dieses Mißverhältnisses, die nicht ausbleiben konnten, haben inzwischen in der Schule und im Leben freien Spielraum gewonnen. Und dazu gehört beispielsweise auf unfern Gynmasien die isolirte Stellung des christlichen Religionslehrers, der wie auf einem verlorenen Posten, und dem herrschenden Unterrichtssysteme nur als ein Anhängsel beigegeben, seitwärts neben den gefeierten Repräsentanten des klassischen Heidenthums steht, um immer wieder zu der peinlichen Frage, wie dem überwiegenden Einflusse der Profanbildung auf die Erziehung mit Erfolg zu wehren, Veranlassung zu geben.

    Ich glaube durch die religionsgeschichtliche Parallele, die ich zwischen dem Pelasgerthum und dem Hebräismus aus den ältesten Zeiten des Orientes bis auf die Erscheinung des Gottmenschen in genetischem Zusammenhange durchgeführt, unwidersprechlich gezeigt zu haben, was eine Erklärung der Mythologie und der Mysterieulehre des Heidenthums, welche auf Wisseuschaftlichkeit Anspruch machen möchte, gegenwärtig in Beziehung auf das Christeuthum und die Person Christi selbst noch zu leisten berufen sei. Was aber meine eigenen Leistungen in diesem Punkte anlangt, so muß ich es dem Urtheile eompetenter Richter überlassen, darüber zu entscheiden, ob der erste Versuch, die streng wissenschaftliche Behandlung und Systematisirung der Mythologie mit dem Tatbestande der Geschichte in Einklang zu bringen, der hier zur Erklärung des Pelasgischen Religionssystemes unternommen worden, im Großen und Ganzen als gelungen zu betrachten sei. Reeensenten aber, denen es doch nicht gleichgültig sein kann, ob auch der Verfasser von ihrem Urtheile Kenntniß erhalte, erlaubt sich dieser den gänzlichen Mangel an gelehrten Deutschen Zeitschriften in hiesiger Stadt in Erinnerung zu bringen, um sie zu veranlassen, ihm ein Exemplar ihrer Kritik unter Kreuzband zugehen zu lassen.

    Posen, de n 13. Iuni 1860.



    Permbajtja


    Die Völkertafel der Genesis 9
    Tablloja gjenetike e popullit

    Die Erklärung der Mythologie 18
    Shpjegimi mitologjis

    Pelasger und Hebräer 40

    Pellasget dhe hebrejt

    Pelasger und Hellenen 52

    Pellasget dhe Hellenet

    I.


    Die Umwandlung der Pelasgischen Nationalität . , , 53

    Perhapja -bartjet e nationalitetit Pellasg

    4. Ion 56 -Jon

    L, Pelasgos 61-Pellasgu

    0, Pythagoras 69 Pitagora

    il.
    Die Umwandlung der Pelasgischen Religion , , . , 79
    Perhapja e besimit -religjionit Pellasg

    Das Religionssystem der Pelasger 8l
    Sistemi besimit te Pellasgve


    H. Die Kosmologie der Pelasger 89
    Njohurit Kosmologjike Pellasge


    k. Die Erde der Pelasger , . 90
    Bota Pellasge


    d. Der Himmel der Pelasger 101
    Qielli Pellasge


    «. Der Kosmos der Pelasger 104
    Gjithesia Pellasge

    L. Die Theologie der Pelasger 119
    Teologjia Pellasge

    a. Das religiöse Ursystem der Pelasger 124
    Sistemi i besimiti te lasht Pellasg
    «. Die Astralreligion 124
    besimi per yjet
    ?, Die Kabirenreligion 129
    Besimi kabirik

    d. Die Auflösung des religiösen Ursystemes , , , 134
    «, Die Auflösung der Astralreligion 139
    /3, Die Auflösung der Kabirenreligion 143
    Zhdukja e sistemit te religjionit te sterlasht te besimit ne yje dhe atij Kabirik

    «, Die Wiederherstellung des religiösen Ursystemes 149

    Ripertrirja e sistemit te besimit te lashte

    «, Die Wiederherstellung der Astralreligion 151
    revendosja-kthimi ne besimin yjor

    Apollon. Dionysos. Hermes 156
    Apollou der Gottsohn 158
    Apolloni i biri i zotit

    Dionysos der Menschensohn 167
    Dionisi njeri

    Hermes der Gottmensch . . , 171
    Hermesi hy -njeri

    Pra nga keto tituj ne parathenje te librit te Piter volkmuthit len te kuptosh se kush jane bartesit e verrtet te themeleve dijes se sotme te njerzimit .
    Nese ka ndonjeni qe nuk perton ta perkthej kete liber mund ta postoj pjese pjese sepse perkthimi im nuk arrine nivelin e duhure te perkthimit profesional.

    Ky liber eshte nje analize reale e qeshtjes Pellasge .

    Pra kulti Pellasg nuk eshte kult i vdekur .
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga XH.GASHI : 10-11-2009 mė 06:52

  12. #112
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Teoria numer nji e Shqipetareve,ANIJA KOZMIKE,PERNJIHER U NDALE NE NJI,VENDE,ku NATYRA ISHTE MADHESHTORE,ne ishim ,shume Large,shumeLARGE,prej,vendit Tone,5 miliona kilometra te Drites,dhe,pushuem,neket vende,ku,pastaj do te quhet toka,pase nji pushime,anija KOSMIKE u NISE ne GJITHESI,mirepo TETUANI, i vogel MBETI ne Toke,tetuani KLITHI,KLITHI,mirepo KAPITENI i ANIJES NUKE I NDIENTE,KLITHMATE E TETUANIT,dhe TETUANI ,MBET ne TOKE,pase nji Dite ,PIKLLIMI,ne VENDIN ku Qendronte ,pa disa persona te rinje,te Moshes se Tije,dhe KUPETOI se nuke ashte ,vetem,sepse edhe tjeret,kishin HARRUE te ,KTHEHEN ne ANIJEN KOZMIKE,ISHIN BAMUR 50 mashkuje,dhe FEMRA,numri shume,SHUME i VOGEL i TURISTAVE,qe ISHIN ne ANIJEN KOZMIKE....

  13. #113
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    ARKEOLOGJIJA KOSOVARE,LAJMERIM ;PER TE GJITHE ATA QE DESHIROJNE TE ANTARESOHEN,NE SHOQATEN E ARKEOLOGEVE,ALBANOLOGEVE,dhe HISTORI KOSOSOVARE,LE TE LAJMROHEN Te XH. GASHI,ne RENDE ,te PARE ata qe JANE GJUHETARE,DHE ARKEOLOGE ME DIPLOMA,DHE QE ZOTOJNE SE PAKU NJI GJUHE TE HUEJ,ANTARESIMI,ASHTE i LIRE,vetem per Studenta ,dhe NXENES te tjeret,paguejne ,nji qmime,simbolik,KJo,SHOQATE,KA SYNIM,te PUNESOJE,ARKEOLOGET,DHE ALBANOLOGET,ne Shtete e JASHTEME,mirepo,te RITE EDHE NIVELIN,E ARKEOLOGJISE ,KOSOVARE,Ku do te Hapen,Simpoziueme,per HISTORI,GJUHE,Dhe ARKEOLOGJI,ME METODA,MA TE AVANCUEME,DHE DERI ME SOTE ,te PANJOFTURA,NE RENDE TE PARE GJUHA PELLAZGE,GJUHA ILIRE,DHE GJUHA SHQIPE.FLM.

  14. #114
    i/e regjistruar Maska e Bart_Forever
    Anėtarėsuar
    24-08-2009
    Postime
    59
    Pasi qe nuk jam mirnjohs i mir i Historis,por per nga kendveshtrimi jam kogja i informum,nuk jam Historian as arkeolog,,,mendoj te zhgjedh naj pytje qe me intereson te di me shum,jo vetum un por edhe shum tjer te nderuar te Forumit,qe shof qa esht pjes shum e lexuar po qe mungojn komentet,,,per mendimin tim shum pak din Histori shum pak jan te informuar edhe ne qoft se ka met Kosova apo Shqipria,ne mu,qe te jep shpjegime e pytjet e mia, e te jap sqarime un personalisht e shof nje popull shum shum te pa informuar edhe aq pak te interesuar me than qe me vjen te vjell ose marre se qka lexoj kush kemi qen dhe kush jemi,,,

    flm per info Hoteli flm XH.GASHI ,e shum te tjer qe kan marr pjes ne tem..mos u ndalni me informata dhe sqarime edhe pse jan ne kundershtime njera me tjetren e verteta ndonje dit do dihet heret a von,mos te lem te shtembohet historia nga cillido PALL ,si puna e grekut apo serbit qe me rren e dallavera po mashtrohet e ter bota e ne ,,,,,,kush ne?????? flem gjum pijm qaj rusi me mir

    Armiku fle me nje sy ose nuk fle hiq,,e ne kur flejm vetem termeti edhe bume atómike e naj zajrr e uj se kush qe na lun veni nuk ka ishalla mushem men

    XH,Gashi po perkthimi nga gjuha Gjermane eshe me i veshtir se anglisht un pervete smuj e perkthej ne detaje flm per postimin shum interesant,po historin ton kur do shkrujn ne? apo kemi shkruar ne e nuk ju besojm shkrimeve tona se e kemi tradit mosbesim mesveti,,,se do vdesim tu lexu shkrime nga shkrimtar jo kombtar,,,,se Hotelit i ka hi tuta e vdekje ndoshta do nxjerr diqa ma interesant ne qoft se i tregoj kush ka vdek nga sekretet

  15. #115
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Citim Postuar mė parė nga Bart_Forever Lexo Postimin
    Pasi qe nuk jam mirnjohs i mir i Historis,por per nga kendveshtrimi jam kogja i informum,nuk jam Historian as arkeolog,,,mendoj te zhgjedh naj pytje qe me intereson te di me shum,jo vetum un por edhe shum tjer te nderuar te Forumit,qe shof qa esht pjes shum e lexuar po qe mungojn komentet,,,per mendimin tim shum pak din Histori shum pak jan te informuar edhe ne qoft se ka met Kosova apo Shqipria,ne mu,qe te jep shpjegime e pytjet e mia, e te jap sqarime un personalisht e shof nje popull shum shum te pa informuar edhe aq pak te interesuar me than qe me vjen te vjell ose marre se qka lexoj kush kemi qen dhe kush jemi,,,

    flm per info Hoteli flm XH.GASHI ,e shum te tjer qe kan marr pjes ne tem..mos u ndalni me informata dhe sqarime edhe pse jan ne kundershtime njera me tjetren e verteta ndonje dit do dihet heret a von,mos te lem te shtembohet historia nga cillido PALL ,si puna e grekut apo serbit qe me rren e dallavera po mashtrohet e ter bota e ne ,,,,,,kush ne?????? flem gjum pijm qaj rusi me mir

    Armiku fle me nje sy ose nuk fle hiq,,e ne kur flejm vetem termeti edhe bume atómike e naj zajrr e uj se kush qe na lun veni nuk ka ishalla mushem men

    XH,Gashi po perkthimi nga gjuha Gjermane eshe me i veshtir se anglisht un pervete smuj e perkthej ne detaje flm per postimin shum interesant,po historin ton kur do shkrujn ne? apo kemi shkruar ne e nuk ju besojm shkrimeve tona se e kemi tradit mosbesim mesveti,,,se do vdesim tu lexu shkrime nga shkrimtar jo kombtar,,,,se Hotelit i ka hi tuta e vdekje ndoshta do nxjerr diqa ma interesant ne qoft se i tregoj kush ka vdek nga sekretet
    Bart Forever,une nuke munde te Shpalosi,gjanat qe nuke dihen,ne Arkeologji,HISTORi dhe Gjuhe,mirepo,munde te japi udhezime,kame,shkrue,qka kame,shkrue,mirepo,une,foli,ne Simpoziume,dhe,ju dha studentave ligjerata,ku,ata ndeshen ne ndonji,pike pyetje,ne lidhje,me ARKEOLOGJI HISTORI GJUHE dhe Astronomi,nuke kame te drejte,te them,diqka ,shume,nuke,jame i autorizuem,mirepo,aty,ku them,qe nuke ashte,ashtu,ate jame i sigurte,mirepo,ju pergjigjem,vetem,atije personi,qe shtone pyetjen,kohenat e fundit,po shkruhetshume,per arkeologjine,ne Ballkan,dheshkruej ne WEB te tjera gjuheve,ku,mbroi,KOMBIN tone,edhe ate plot 45 vjet,une nuke munde,tethem,se nuke,ka suksese,po,ka,sepse ata qemesuen,prej,meje,jane shume te afte,dhe,jane,barazi,me shume,dijetare te botes,pore,ate qe di,po te ishte haptase,Populli yne,do te ishte numer nji,ne Arkeologji,astronomi,albanologji,dhe shume shqipetare do te Ligjerojshin ,ne univerzitete Boterore,HISTORIN,ARKEOLOGJIn,DHE ALBANOLOGJINE Shqipetare,prandej,Shoqata jone,ashte Shume,e zgjeruare,vetem ne Sherbim te Popullit,pore,edhe teSTUDENTAVEdhe Nxaneseve.Arkeologjija,kosovare Ashte,e Pasur,dhe Monumentet Jane,shume te ruejtuna,dhe vetem,se tjeter kushi,ja u dha,te kunderten,mirepo,ne te MUEREN PJES SHUME SHQIPETARENE KOSOVE,dhe Shqiperi,qe ken ne sherbim,te Tjeter kuejt,vetem,muke,e kame ,te kjarte,A PREJ MOSEDIJES apo mos DIJES,ne Kujtim te Historianeve kosovar.ALI.HADRI.

  16. #116
    i/e regjistruar Maska e Bart_Forever
    Anėtarėsuar
    24-08-2009
    Postime
    59
    Po mir Hoteli un besoj aq sa ma lejon truni por edhe bindjen me te vertet e kam veshtir te perfitoj perderi sa nuk kam argumente nje sen qe nuk ndegjohet e qe nuk preket e qe nuk shifet mund te jet ma e veshtir se nje e pavertet qe kollaj besojm p.sh Ali Hadri

    Ne lidhje me profesionin qe ke suksese thon qe prej Mesusi del Profesori,ishalla je ma i madh se Profesor,

    Po ne te vertet Historia jon egziston ne arhive te ndryshe me se shumti Evrop si shembull i par kemi greqin,qe flite qe greqia po ti hap arkivet arkéologjike,ket e kan then greket? qe jan shum sekrete do lind nje BING BANG ne greqi,dhe per momentin greqia jeto nga turizmi ose per ndryshe ndryshimi i historis ne favor

    E mos te Flasim per“Vatikan Rome e shum vende tjera ku jan shum mbishkrime te palexuara e te paperkthyera,me siguri ka edhe shum prej tyre qe jan sekrete per shkaqe X ,,,,,ktu kam mendimin se ne qoft se nuk kemi student te vertet ne ket drejtim,qe merren direkt me ket qeshtje, qe te zgjidhen kto kode sekrete te vendeve fqinj veshtir qe ne vetvetiu e me prralla te mia apo dikujt tjeter mund te japim materjal leximi per ti mush syt mas pakti e le ma mendjen

  17. #117
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Pse mose te kemi,Univerzitet Arkeologjik per te HUAJ? pse mose te kemi UNIVERSITET per Albanologji per te Huaj,pse,ne te shkojme ne Vende tjera ti Studijojme,keto gjana,kure kemi,KUADRAt,ma te Forta ne Europe,dhe bote,Ne kemi,ARKEOLOg astronom,Shqipetare e bota se ka ne ket lami,Pse,mose te Studijojne ne Prishtine,jane hapur edhe disa Dege te ARKEOLOGJISE[ gen] ku janete pershkrueme NDIKIMI I GRAVE Te QESAREVE NE ROME,vetem se kane dale,doktora me ket diplome,dhe Shqipetari i ndane keto,diploma,a Kosova nuke e njeh,jane,edhe disa lami qe duhur HAPUR ne ASTRONOMI,ASTROLOGJI,pse mose te JEPIM edhe ne DIPLOMA,per A A,kure dihet se jemi ma te miret,keto jane vetem do PYETJE,te cilat AKADEMIKAT dhe SHTETI,duhet te PERGJIGJEN e jo Njeriu,i Thjeshte,KOSOVA i Ka Krejte,Arkeologjine,te Pa Studiuar,dhe duhet te dine KREJTE EUROPA se Kushe Jemi Ne.
    Ne to jane te PERSHKRUEME edhe si te ushqehet populli,ne KRIZA te ETJES dhe Mungeses se ujit,.dhe menyrat e ushqimit,mose me ardhe,deri te Shperngulja e Popujve,gja qe PELLAZGET,kane qene ma te NJOFTUN ne BOTE,e sote permenden do kulte,kurse nuke SHIKOJNE mjete punuese dhe menyra e Ushqimit,qepershkruhet shume mire.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga hoteli : 10-11-2009 mė 18:28

  18. #118
    i/e regjistruar Maska e XH.GASHI
    Anėtarėsuar
    07-03-2007
    Vendndodhja
    Prishtine
    Postime
    1,123
    Bart forever te gjitha keto qe po i ceke per hapjen e arkivave verrtet mund te ndryshojn dicka por jo edhe aq shume sepse si greket ashtu roma kane dhene argumente qe na bejn te nenkuptojm se historia duhet ridefinuar shembull pse Nostradamus ka thene se fjalen e fundit ne histori e kane shqiptaret lind pyetja kush ishin shqiptaret per ate cka nenkuptohet me historine para asaj fjales se fundit gjithashtu nje shkenctare austriak ka thene se albanologjia eshte qelsi i gjuheve indoeuropiane apo te themi kodizberthyes pra ne librin me larte te Peter Volksmuthit kemi gjera qe nuk i shkojn per shtati ateistave ,falsifikatorve te historis saktesisht skjarohet kuptimi i hellenizimit si dhe kush ishin bartesit e kultures mes lindjes dhe europes .
    Por kjo eshte per nje periudh te vonshme kohore sepse para ketyre zhvillimeve kan ndodhe levizje ne drejtime te kunderta te Pellazgve pra historia duhet shume rrena falsifikime ti shqyrtoj shembull kemi 500 piramida ne kine kush i ngriti ato pse nuk eksporohen kemi foto nga shpellat e Australis te cilat saktesisht ne vija te detajuara deri ne skajshmeri perputhen me hieroglifet kemi vizatime anijesh e qe sta mer mendja se dore aborigjeni-vendasi ka vizatuar ato ka dhe shume gjana qe mbahen fshehtesi e sot vetem se bisedohen ne menyre ilegale jane gjera qe shkenca punon me to por nuk i bene publike shembull konkret pas shtepis se bardh ne oborrin e saj gjindet nje kish faltore ne te kater skajet e kishes ke nga nje liber ne polica ne lartesi ku vetem me shkalle ato mund ti mberrishe qfare librash jane ato ,jane te njejta dhe ruhen ne shume arka dhe ne fund jane te mbeshtjellur me nje shtofpale pale tamam si flamuri eshte shtof i gjelbert ato jane Kurane te njejta cka lyp kurani ne shtepi te bardhe shume njerez sidomos ateistat nuk e besojn kete qe e them sepse kurani eshte libri qe skjaron te gjitha fazat qe nga krijimi se si jan zhvilluar dhe si do te zhvillohen deri ne momentin e fundit .
    Vetem nje te dhene nga kurani po e ceku emri ujit permendet saktesisht ne proporcion me perqindjen reale te siperfaqres se rruzullit tokesor qe mbulon uji dhe gjithashtu edhe emri dheut korrespondon me siperfaqen e rruzullit me toke.
    Gjithashtu nata permendet 365 si dhe dita 365 here .
    Sa kohe ju duhet gjeologve per ta pershkuar globin dhe te kalkulojn siperfaqen e globit me uje dhe me toke qfare lloj matesi eshte perdore, pra globi eshte ditur para Magelanit se ku eshte i mbuluar me uje dhe ku me dhe kure eshte ditur masa apo perqindja e siperfaqes ather eshte ditur edhe per formen e saj pra keto sot shkenca ka arrit tja shpjegoj njerzimit .
    Pra shenjat jane gjithandej por ne jemi injorante te se verrtetes dhe ne jemi injorant te kaluares sone kemi interesin dhe egoizmin qe na ka verbue dhe nuk shofim me larg se te hunda.Sidomos ne Shqiptaret jemi ata qe duhet te riparojm falsifikimet e lloj lloj avari sllavi greku e latini e turku qe ka be ne histori pra ne ja kemi borgj njerzimit tja tregojm te verrteten fjalen e fundit.
    Ndryshuar pėr herė tė fundit nga XH.GASHI : 10-11-2009 mė 19:36

  19. #119
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    AFD. I. — Geschiedenis van de godsdienst der Grieken.

    Inleiding Blz. in - iv

    Eerste Tijdperk. Van het ontstaan van godsdienstige
    begrippen bij de Grieken, tot aan de verhuizing der
    Thessaliėrs naar Thessaliė (1124 v. C.) „ 1-39

    Tweede Tijdperk. Van de verhuizing der Thessaliėrs
    naar Thessaliė tot aan het ontwaken van een kritisch-
    wijsgeerigen geest onder de Grieken (van 1124 tot om-*
    streeks 600 v. C.) „ 40-81

    Derde Tijdperk. Van het ontwaken van een kritisch-
    wijsgeerigen geest onder de Grieken, tot op Alexander
    den Groote (van omstreeks 600 tot 334 v. C.) „ 82-138

    Vierde Tijdperk. Van den veldtocht van Alexander den
    Groote naar Aziė tot aan de eerste verbreiding der
    christelijke godsdienst onder de heidenen (van 334 v. C.
    tot 39 n. C.) , „ 139-163

    Vijfde Tijdperk. Van de eerste uitbreiding des christen-
    doms onder de heidenen tot aan den volslagen ondergang
    der oude grieksche godsdienstleer (van 39 n. C. tot 532
    n. C.) „ 164-194



    AFD. II. — Geschiedenis van de godsdienst der romeinen.

    Inleiding Blz. 197-198

    Eerste Tijdperk. Van Rome's stichting tot aan de troons-

    beklimming van Tarquinius Priscus (754-616 v. C.) . . . ,, 199-208

    Tweede Tijdperk. Van de troonsbeklimming van Tar-
    quinius Priscus tot aan het einde van den tweeden puni-
    schen oorlog (616-201 v. C.) „ 209-230

    Derde Tijdperk. Van het einde van den tweeden puni-
    schen oorlog tot aan de alleenheerschappij van Augustus
    (201-30 v. C.) „ 231-254

    Vierde Tijdperk. Van het begin der alleenheerschappij
    van Augustus tot aan de geheele vernietiging der ro-
    meinsche godsdienstleer door het christendom (30 v. C.
    tot 388 n. C.) „ 255-273



    EERSTE AFDEELING.


    Qe si miret ne Shumten e rasteve historia e ROMES dhe e greqise,ka nderlidhje me textin tande Xh Gashi,sepse ceket ne postimin tande PELLAZGET BARTESIT E FES

  20. #120
    Perjashtuar
    Anėtarėsuar
    28-03-2009
    Postime
    633
    Vijfde Tijdperk. Van de eerste uitbreiding des christen-
    doms onder de heidenen tot aan den volslagen ondergang
    der oude grieksche godsdienstleer (van 39 n. C. tot 532
    n. C.) „ 164-194

    NE vitin 532 humbe MESIMI per besimin GREK.

Faqja 6 prej 13 FillimFillim ... 45678 ... FunditFundit

Regullat e Postimit

  • Ju nuk mund tė hapni tema tė reja.
  • Ju nuk mund tė postoni nė tema.
  • Ju nuk mund tė bashkėngjitni skedarė.
  • Ju nuk mund tė ndryshoni postimet tuaja.
  •